Трускавець Маршрут №1 (26 лютого)
Спостереження з 8.00-18.30 |
||||||
№ |
Інтервал |
Час прибуттяя |
Авто |
Заповнення |
Інтервал |
Умовні позначення: С.З.- Середня
заповнюваність Повн. - Транспорт
повністю заповнений Перепов. - Транспорт
переповнений Н.п. - Транспорт не
заповнений Статистичні дані: С.З. - 36.36% Повн. - 24.2% Перепов. - 0% Н.п. -
39.3% |
1 |
12 |
8.11 |
Газель |
С.З. |
|
|
2 |
8.23 |
Газель |
Н.п. |
12 |
||
3 |
10 |
8.35 |
Газель |
С.З. |
||
4 |
8.45 |
Газель |
С.З. |
20 |
||
5 |
13 |
9.05 |
Газель |
Повн. |
||
6 |
9.18 |
Газель |
Н.п. |
12 |
||
7 |
15 |
9.30 |
Газель |
Н.п. |
||
8 |
9.45 |
Газель |
С.З. |
16 |
||
9 |
12 |
10.01 |
Газель |
С.З. |
||
10 |
10.13 |
Газель |
Н.п. |
32 |
||
11 |
19 |
10.45 |
Газель |
Н.п. |
||
12 |
11.04 |
Газель |
Н.п. |
24 |
||
13 |
17 |
11.28 |
Газель |
Повн. |
||
14 |
11.45 |
Газель |
Н.п. |
13 |
||
15 |
16 |
11.58 |
Газель |
С.З. |
||
16 |
12.14 |
Газель |
С.З. |
7 |
||
17 |
16 |
12.27 |
Газель |
Н.п. |
||
18 |
12.43 |
Газель |
Н.п. |
20 |
||
19 |
18 |
13.03 |
Газель |
Повн. |
||
20 |
13.21 |
Газель |
С.З. |
19 |
||
21 |
22 |
13.40 |
Газель |
С.З. |
||
22 |
14.02 |
Газель |
Повн. |
17 |
||
23 |
12 |
14.19 |
Газель |
Н.п. |
||
24 |
14.31 |
Газель |
С.З. |
17 |
||
25 |
16 |
14.48 |
Газель |
Повн. |
||
26 |
15.04 |
Газель |
Повн. |
31 |
||
27 |
10 |
15.35 |
Газель |
Н.п. |
||
28 |
15.45 |
Газель |
Н.п. |
18 |
||
29 |
13 |
16.03 |
Газель |
С.З. |
||
30 |
16.16 |
Газель |
Н.п. |
8 |
||
31 |
34 |
16.28 |
Газель |
Повн. |
||
32 |
17.03 |
Газель |
С.З. |
20 |
||
33 |
|
17.23 |
Газель |
Повн. |
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
Трускавець Маршрут №2 (26 лютого)
Спостереження з 8.00-18.30 |
|||||||||||
№ |
Інтервал |
Час прибуттяя |
Авто |
Заповнення |
Інтервал |
№ |
Інтервал |
Час прибуттяя |
Авто |
Заповнення |
Інтервал |
1 |
5 |
8.04 |
ПАЗ |
С.З. |
|
50 |
|
13.49 |
ПАЗ |
С.З. |
8 |
2 |
8.09 |
ПАЗ |
С.З. |
5 |
51 |
3 |
13.57 |
ПАЗ |
С.З. |
||
3 |
2 |
8.14 |
А.к.в. |
Н.п. |
52 |
14.00 |
ПАЗ |
Н.п. |
9 |
||
4 |
8.16 |
Iveco |
Н.п. |
7 |
53 |
9 |
14.09 |
Мерс. |
Н.п. |
||
5 |
6 |
8.27 |
Газ-Рута |
С.З. |
54 |
14.19 |
А.к.в. |
С.З. |
12 |
||
6 |
8.33 |
А.к.в. |
С.З. |
8 |
55 |
4 |
14.31 |
Газ-Рута |
С.З. |
||
7 |
4 |
8.41 |
БАЗ |
С.З. |
56 |
14.35 |
А.к.в. |
С.З. |
6 |
||
8 |
8.45 |
БАЗ |
С.З. |
6 |
57 |
9 |
14.41 |
БАЗ |
С.З. |
||
9 |
6 |
8.51 |
ПАЗ |
С.З. |
58 |
14.50 |
ПАЗ |
С.З. |
6 |
||
10 |
8.57 |
ПАЗ |
Повн. |
6 |
59 |
6 |
14.56 |
ПАЗ |
С.З. |
||
11 |
5 |
9.03 |
ПАЗ |
С.З. |
60 |
15.02 |
ПАЗ |
С.З. |
7 |
||
12 |
9.08 |
Мерс. |
С.З. |
7 |
61 |
6 |
15.09 |
Мерс. |
Повн. |
||
13 |
10 |
9.15 |
Газ-Рута |
Повн. |
62 |
15.15 |
Iveco |
С.З. |
5 |
||
14 |
9.25 |
А.к.в. |
С.З. |
3 |
63 |
8 |
15.20 |
А.к.в. |
С.З. |
||
15 |
4 |
9.28 |
Газ-Рута |
С.З. |
64 |
15.28 |
Газ-Рута |
С.З. |
7 |
||
16 |
9.32 |
А.к.в. |
Н.п. |
11 |
65 |
7 |
15.35 |
А.к.в. |
С.З. |
||
17 |
8 |
9.43 |
БАЗ |
С.З. |
66 |
15.42 |
БАЗ |
Повн. |
9 |
||
18 |
9.51 |
ПАЗ |
Н.п. |
5 |
67 |
5 |
15.51 |
ПАЗ |
Н.п. |
||
19 |
7 |
9.56 |
ПАЗ |
С.З. |
68 |
15.56 |
ПАЗ |
С.З. |
5 |
||
20 |
10.03 |
ПАЗ |
С.З. |
12 |
69 |
7 |
16.02 |
ПАЗ |
С.З. |
||
21 |
6 |
10.15 |
Iveco |
Н.п. |
70 |
16.09 |
Мерс. |
С.З. |
9 |
||
22 |
10.21 |
А.к.в. |
С.З. |
11 |
71 |
2 |
16.18 |
Iveco |
С.З. |
||
23 |
3 |
10.32 |
Газ-Рута |
С.З. |
72 |
16.20 |
А.к.в. |
С.З. |
8 |
||
24 |
10.35 |
А.к.в. |
Н.п. |
6 |
73 |
8 |
16.28 |
Газ-Рута |
Повн. |
||
25 |
9 |
10.41 |
БАЗ |
Н.п. |
74 |
16.36 |
А.в.к. |
Повн. |
5 |
||
26 |
10.50 |
ПАЗ |
Н.п. |
6 |
75 |
9 |
16.41 |
БАЗ |
С.З. |
||
27 |
6 |
10.56 |
ПАЗ |
С.З. |
76 |
16.50 |
ПАЗ |
С.З. |
9 |
||
28 |
11.02 |
ПАЗ |
С.З. |
7 |
77 |
3 |
16.59 |
ПАЗ |
С.З. |
||
29 |
5 |
11.09 |
Мерс. |
С.З. |
78 |
17.02 |
ПАЗ |
Повн. |
8 |
||
30 |
11.14 |
Iveco |
С.З. |
5 |
79 |
5 |
17.10 |
Мерс. |
С.З. |
||
31 |
6 |
11.19 |
А.к.в. |
С.З. |
80 |
17.15 |
Iveco |
С.З. |
10 |
||
32 |
11.25 |
Газ-Рута |
С.З. |
8 |
81 |
8 |
17.25 |
Газ-Рута |
С.З. |
||
33 |
5 |
11.33 |
А.к.в. |
Повн. |
82 |
17.33 |
А.к.в. |
С.З. |
8 |
||
34 |
11.38 |
БАЗ |
С.З. |
11 |
83 |
7 |
17.41 |
БАЗ |
С.З. |
||
35 |
6 |
11.49 |
ПАЗ |
С.З. |
84 |
17.48 |
ПАЗ |
С.З. |
6 |
||
36 |
11.55 |
ПАЗ |
Н.п. |
6 |
85 |
7 |
17.54 |
ПАЗ |
Н.п. |
||
37 |
5 |
12.01 |
ПАЗ |
С.З. |
86 |
18.01 |
ПАЗ |
Н.п. |
6 |
||
38 |
12.06 |
Мерс. |
Перепов. |
13 |
87 |
6 |
18.07 |
Мерс |
Н.п. |
||
39 |
6 |
12.19 |
А.к.в. |
Перепов. |
88 |
18.13 |
Iveco |
С.З. |
5 |
||
40 |
12.25 |
Газ-Рута |
Н.п. |
7 |
89 |
8 |
18.18 |
А.к.в. |
Н.п. |
||
41 |
8 |
12.32 |
А.к.в. |
С.З. |
90 |
18.26 |
Газ-Рута |
С.З. |
|
||
42 |
12.40 |
ПАЗ |
С.З. |
8 |
Умовні позначення: С.З.-
Середня заповнюваність Повн.-
Транспорт повністю заповнений Перепов.
- Транспорт переповнений Н.п.
- Транспорт не заповнений А.к.в.
– Авто китайського виробництва. Статистичні дані: С.З.-
68.8% Повн.
– 10% Переповн.
– 2.2% Н.п. –
17.7% |
||||||
43 |
6 |
12.48 |
БАЗ |
С.З. |
|||||||
44 |
12.54 |
ПАЗ |
С.З. |
7 |
|||||||
45 |
12 |
13.07 |
ПАЗ |
С.З. |
|||||||
46 |
13.19 |
А.к.в. |
Повн. |
7 |
|||||||
47 |
6 |
13.26 |
Газ-Рута |
С.З. |
|||||||
48 |
13.32 |
А.к.в. |
С.З. |
8 |
|||||||
49 |
9 |
13.40 |
БАЗ |
С.З. |
Стебник-Борислав (26 лютого)
Спостереження з 8.00-18.30 |
|||||||||||
№ |
Інтервал |
Час прибуттяя |
Авто |
Заповнення |
Інтервал |
№ |
Інтервал |
Час прибуттяя |
Авто |
Заповнення |
Інтервал |
1 |
7 |
8.05 |
ЗІЛ-Бичок |
Повн. |
|
50 |
|
14.50 |
Богдан |
С.З. |
9 |
2 |
8.12 |
Мерс. |
Повн. |
6 |
51 |
5 |
14.59 |
Богдан |
С.З. |
||
3 |
7 |
8.18 |
Богдан |
С.З. |
52 |
15.04 |
Богдан |
С.З. |
8 |
||
4 |
8.25 |
Богдан |
С.З. |
8 |
53 |
4 |
15.12 |
Богдан |
С.З. |
||
5 |
8 |
8.33 |
Богдан |
Повн. |
54 |
15.16 |
ПАЗ |
С.З. |
10 |
||
6 |
8.41 |
Богдан |
С.З. |
5 |
55 |
10 |
15.26 |
ПАЗ |
С.З. |
||
7 |
8 |
8.46 |
ПАЗ |
Повн. |
56 |
15.31 |
ПАЗ |
Повн. |
8 |
||
8 |
8.54 |
ПАЗ |
Перепов. |
6 |
57 |
3 |
15.39 |
ПАЗ |
С.З. |
||
9 |
6 |
9.00 |
ПАЗ |
С.З |
58 |
15.52 |
Богдан |
С.З. |
9 |
||
10 |
9.06 |
ПАЗ |
Повн. |
8 |
59 |
6 |
16.01 |
Богдан |
С.З. |
||
11 |
7 |
9.14 |
Богдан |
С.З. |
60 |
16.07 |
Богдан |
С.З. |
10 |
||
12 |
9.21 |
Богдан |
С.З. |
7 |
61 |
10 |
16.17 |
Анторус |
Повн. |
||
13 |
7 |
9.28 |
Богдан |
С.З. |
62 |
16.22 |
ПАЗ |
С.З. |
7 |
||
14 |
9.35 |
Богдан |
С.З. |
8 |
63 |
8 |
16.29 |
ЗІЛ-Бичок |
С.З. |
||
15 |
6 |
9.43 |
Анторус |
Н.з. |
64 |
16.37 |
Мерс. |
С.З. |
6 |
||
16 |
9.49 |
ПАЗ |
С.З. |
9 |
65 |
7 |
16.43 |
Богдан |
Повн. |
||
17 |
5 |
9.58 |
ЗІЛ-Бичок |
Повн. |
66 |
16.50 |
Богдан |
С.З. |
9 |
||
18 |
10.03 |
Мерс. |
С.З. |
7 |
67 |
5 |
16.59 |
Богдан |
С.З. |
||
19 |
9 |
10.10 |
Богдан |
Н.з. |
68 |
17.04 |
Богдан |
Повн. |
7 |
||
20 |
10.19 |
Богдан |
С.З. |
5 |
69 |
4 |
17.11 |
ПАЗ |
С.З. |
||
21 |
8 |
10.24 |
Богдан |
С.З. |
70 |
17.15 |
ПАЗ |
Повн. |
6 |
||
22 |
10.32 |
Богдан |
Н.з. |
7 |
71 |
9 |
17.21 |
ПАЗ |
С.З. |
||
23 |
7 |
10.39 |
ПАЗ |
Н.з. |
72 |
17.30 |
ПАЗ |
Повн. |
12 |
||
24 |
10.46 |
ПАЗ |
Н.з. |
6 |
73 |
9 |
17.42 |
Богдан |
Перепов. |
||
25 |
7 |
10.52 |
ПАЗ |
С.З. |
74 |
17.51 |
Богдан |
Повн. |
6 |
||
26 |
10.59 |
ПАЗ |
Н.з. |
4 |
75 |
7 |
17.57 |
Богдан |
С.З. |
||
27 |
13 |
11.13 |
Богдан |
С.З. |
76 |
18.04 |
Анторус |
Н.з. |
8 |
||
28 |
11.26 |
Богдан |
С.З. |
13 |
77 |
7 |
18.12 |
ПАЗ |
С.З. |
||
29 |
5 |
11.39 |
ПАЗ |
С.З. |
78 |
18.19 |
ЗІЛ-Бичок |
С.З. |
7 |
||
30 |
11.54 |
Мерс |
С.З. |
7 |
79 |
6 |
18.26 |
Мерс. |
С.З. |
||
31 |
7 |
12.01 |
Богдан |
Повн. |
80 |
18.33 |
Богдан |
Н.з. |
|
||
32 |
12.08 |
Богдан |
С.З. |
6 |
Умовні позначення: С.З.- Середня
заповнюваність Повн. - Транспорт
повністю заповнений Перепов. - Транспорт
переповнений Н.п. - Транспорт не
заповнений Статистичні дані: С.З. - 61.25% Повн. - 17.5% Перепов. - 2.5% Н.п. - 18.75% |
||||||
33 |
8 |
12.14 |
Богдан |
С.З. |
|||||||
34 |
12.22 |
Богдан |
Н.з. |
7 |
|||||||
35 |
6 |
12.29 |
Анторус |
Н.з. |
|||||||
36 |
12.35 |
ПАЗ |
С.З. |
9 |
|||||||
37 |
4 |
12.44 |
ЗІЛ-Бичок |
С.З. |
|||||||
38 |
12.48 |
ПАЗ |
Н.з. |
6 |
|||||||
39 |
13 |
13.04 |
Богдан |
С.З. |
|||||||
40 |
13.17 |
Богдан |
С.З. |
9 |
|||||||
41 |
14 |
13.26 |
ПАЗ |
С.З. |
|||||||
42 |
13.40 |
ПАЗ |
С.З. |
13 |
|||||||
43 |
6 |
13.53 |
Богдан |
Н.з. |
|||||||
44 |
13.59 |
Богдан |
Н.з |
9 |
|||||||
45 |
7 |
14.08 |
Богдан |
Н.з. |
|||||||
46 |
14.15 |
Богдан |
Н.з. |
8 |
|||||||
47 |
9 |
14.23 |
Анторус |
С.З. |
|||||||
48 |
14.31 |
ПАЗ |
С.З. |
5 |
|||||||
49 |
14 |
14.36 |
ЗІЛ-Бичок |
С.З. |
Трускавець
– Дрогобич (26 лютого) Спостереження з 8.00-18.30 |
|||||||||||
№ |
Інтервал |
Час прибуттяя |
Авто |
Заповнення |
Інтервал |
№ |
Інтервал |
Час прибуттяя |
Авто |
Заповнення |
Інтервал |
1 |
5 |
8.06 |
ПАЗ |
С.З. |
|
50 |
|
14.56 |
Газель |
Повн. |
11 |
2 |
8.11 |
ПАЗ |
С.З. |
5 |
51 |
11 |
15.07 |
ПАЗ |
Повн. |
||
3 |
3 |
8.16 |
Iveco |
Повн. |
52 |
15.18 |
Мерс. |
Повн. |
3 |
||
4 |
8.19 |
Газель |
Повн. |
10 |
53 |
9 |
15.21 |
|
Повн. |
||
5 |
6 |
8.29 |
ПАЗ |
Повн. |
54 |
15.30 |
Газель |
Повн. |
6 |
||
6 |
8.35 |
Газ-Рута |
С.З. |
7 |
55 |
11 |
15.36 |
Мерс. |
Повн. |
||
7 |
2 |
8.42 |
Газ-Рута |
С.З |
56 |
15.47 |
ПАЗ |
Перепов. |
9 |
||
8 |
8.44 |
ПАЗ |
С.З. |
6 |
57 |
13 |
15.56 |
Газ-Рута |
Повн. |
||
9 |
5 |
8.50 |
Мерс. |
Повн. |
58 |
16.09 |
Анторус |
Повн. |
12 |
||
10 |
8.55 |
Газель |
С.З. |
8 |
59 |
4 |
16.21 |
Анторус |
Повн. |
||
11 |
12 |
9.03 |
Анторус |
Повн. |
60 |
16.25 |
ЗІЛ-Бичок |
С.З. |
13 |
||
12 |
9.15 |
Газель |
Повн. |
12 |
61 |
12 |
16.38 |
ПАЗ |
Повн. |
||
13 |
7 |
9.27 |
Iveco |
С.З. |
62 |
16.50 |
ПАЗ |
Повн. |
10 |
||
14 |
9.34 |
Газ-Рута |
С.З. |
4 |
63 |
8 |
17.00 |
Анторус |
Повн. |
||
15 |
8 |
9.38 |
Мерс. |
С.З. |
64 |
17.08 |
Мерс. |
Н.п. |
6 |
||
16 |
9.45 |
Мерс. |
С.З. |
10 |
65 |
14 |
17.14 |
Мерс. |
Перепов. |
||
17 |
13 |
9.55 |
Мерс. |
С.З. |
66 |
17.28 |
Газель |
Перепов. |
3 |
||
18 |
10.08 |
Анторус |
С.З. |
8 |
67 |
9 |
17.31 |
Мерс. |
Перепов. |
||
19 |
15 |
10.16 |
ПАЗ |
Повн. |
68 |
17.40 |
ПАЗ |
Перепов. |
11 |
||
20 |
10.31 |
ПАЗ |
С.З. |
12 |
69 |
6 |
17.51 |
Мерс |
Перепов. |
||
21 |
4 |
10.43 |
Мерс. |
С.З. |
70 |
17.57 |
ПАЗ |
Перепов. |
11 |
||
22 |
10.47 |
Газель |
С.З. |
2 |
71 |
3 |
18.08 |
Анторус |
Перепов. |
||
23 |
7 |
10.49 |
Анторус |
С.З. |
72 |
18.11 |
Газель |
Перепов. |
20 |
||
24 |
10.56 |
ПАЗ |
С.З |
4 |
73 |
|
18.31 |
Iveco |
Перепов. |
||
25 |
5 |
11.00 |
Газель |
С.З. |
Умовні позначення: С.З. - Середня
заповнюваність Повн. - Транспорт
повністю заповнений Перепов. - Транспорт
переповнений Н.п. - Транспорт не заповнений Статистичні дані: С.З. - 28.7% Повн. - 56.1% Перепов. - 13.6% Н.п. - 1.3% |
||||||
26 |
11.05 |
ПАЗ |
С.З. |
3 |
|||||||
27 |
14 |
11.08 |
Мерс. |
Повн. |
|||||||
28 |
11.22 |
Газ-Рута |
Повн. |
10 |
|||||||
29 |
19 |
11.32 |
Анторус |
С.З. |
|||||||
30 |
11.51 |
ЗІЛ-Бичок |
Повн. |
2 |
|||||||
31 |
12 |
11.53 |
Мерс. |
Повн. |
|||||||
32 |
12.05 |
ПАЗ |
Повн. |
15 |
|||||||
33 |
7 |
12.20 |
ПАЗ |
Повн. |
|||||||
34 |
12.27 |
Анторус |
Повн. |
6 |
|||||||
35 |
7 |
12.33 |
|
Повн. |
|||||||
36 |
12.40 |
|
Повн. |
7 |
|||||||
37 |
5 |
12.47 |
|
Повн. |
|||||||
38 |
12.52 |
Газель |
Повн. |
6 |
|||||||
39 |
9 |
12.58 |
|
Повн. |
|||||||
40 |
13.07 |
|
Повн. |
7 |
|||||||
41 |
19 |
13.14 |
|
Повн. |
|||||||
42 |
13.33 |
Анторус |
Повн. |
12 |
|||||||
43 |
10 |
13.45 |
Газель |
Повн. |
|||||||
44 |
13.55 |
Мерс |
Повн. |
1 |
|||||||
45 |
11 |
13.56 |
Газель |
Повн. |
|||||||
46 |
14.07 |
ЗІЛ-Бичок |
Повн. |
31 |
|||||||
47 |
9 |
14.38 |
ПАЗ |
Повн. |
|||||||
48 |
14.47 |
ЗІЛ-Бичок |
Повн. |
6 |
|||||||
49 |
3 |
14.53 |
Газ-Рута |
Повн. |